-

Every. Verzending

Alles wat je moet weten over je nieuwe box

FAQ

We bezorgen in heel Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Liechtenstein.

Tijdens het afrekenen van je eerste bestelling worden er verzendkosten in rekening gebracht. Voor een box met 6 stuks bedragen de verzendkosten € 5,99. Bij bestellingen vanaf 8 maaltijden is de verzending gratis.

We hebben doorgaans een doorlooptijd van minstens één dag nodig om je bestelling in te pakken. Zodra je bestelling is verwerkt in ons distributiecentrum, krijg je een verzendbevestiging per mail en een WhatsApp-bericht met een trackinglink.

Bestellingen worden op zijn vroegst als volgt bezorgd:

  • Maandag besteld: woensdag in huis
  • Dinsdag besteld: donderdag in huis
  • Woensdag besteld: vrijdag in huis
  • Donderdag besteld: zaterdag in huis
  • Vrijdag besteld: dinsdag in huis
  • Zaterdag besteld: dinsdag in huis
  • Zondag besteld: dinsdag in huis

Je kunt de aankomende bezorgdatums zien door in te loggen bij je account. Klik daarna op het kalendertje rechts bovenaan. Er verschijnt dan een overzicht met alle aankomende bezorgdatums, die je naar wens kunt verzetten of overslaan.

Zodra je bestelling de deur uit is, krijg je meldingen over de verzending via WhatsApp en per e-mail. Ook via de onderstaande portal kun je pakketje volgen zodra het onderweg is. Neem gerust contact met ons op bij onvoorziene omstandigheden of problemen met de bezorging. We zitten voor je klaar.

Je kunt de bezorgdatum maximaal 2 dagen van tevoren nog wijzigen. Dat is heel simpel: log in bij je account en selecteer het kalendertje rechts bovenaan. Daar staan alle aankomende bezorgdatums. Kies 'Leverdatum wijzigen' om de bezorgdatum te wijzigen. Heb je vragen of zit je ergens mee? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We zitten voor je klaar en doen ons best om te zorgen dat alles gaat zoals jij wil.

Het is van het allergrootste belang dat verzonden producten nog bevroren zijn als ze aankomen. Daarom gebruiken we een combinatie van actieve koeling (bijv. koeltransport, droogijs of icepacks) en passieve koeling (bijv. duurzaam geïsoleerde verpakkingen), afhankelijk van waar de bestelling naartoe gaat.

Mochten de producten onverhoopt niet meer helemaal bevroren zijn, stuur dan een mailtje naar hello@every-foods.com. We zorgen dan zo snel mogelijk voor een oplossing.

Wist je dat ruim 99% van onze verzonden bestellingen bij aankomst nog door en door bevroren zijn?

Volg je verzending

Niet gevonden wat je zocht?

Kun je je antwoord hier niet vinden? Stuur een e-mail naar ons Customer Care Team. We nemen binnen 24 uur (werkdagen) contact met je op.

NEEM CONTACT OP
D

Bespaar 20% op je eerste bestelling en 10% op de volgende twee!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf als eerste op de hoogte van nieuwe producten en acties.

Geen zorgen, wij hebben ook een hekel aan spam. Je gegevens zijn veilig.